Запитуєте-відповідаємо

З метою реалізації громадянами України конституційного права на звернення до органів державної влади при ДП «Сумський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» створено громадську приймальню, яка забезпечує кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян і задоволення їх законних прав.

Також Ви можете надіслати нам запит. Ваші запитання і відповіді на них будуть розміщені на сайті.
Ми гарантуємо своєчасний і ретельний розгляд усіх звернень та кваліфіковану допомогу в межах компетенції регіонального центру стандартизації, метрології та сертифікації.

В магазині електронні ваги показують лише вагу товару та ціну за кг, а суму до сплати продавець рахує на калькуляторі (хоча така функція передбачена на табло) - чи є це порушенням і який орган контролю має повноваження щодо здійснення перевірки такого субєкта господарювання по скарзі покупця. Біскупська Інна Юріївна, Охтирка 13.04.2012
Добрий день! Звертаюся до вас з таким питанням. Чи є правило, що, якщо через лічильник води в квартирі пройшов малий обсяг води (лічильник мало нарахував кубометрів), то цей лічильник води можна повіряти рідше, ніж раз на 3 роки? І ще одне питання - скільки коштує зараз повірка 1 лічильника у квартирі разом з зняттям і встановленням лічильника назад? Дякую за відповіді. Надішліть, будь ласка, ваші відповіді на ел. адресу smkravchenko@mail.ru З повагою, Сергій Сергій, Терміново 13.04.2012
Чи можливо на базі центру провести розрахунок інсоляції житлової квартири з наданням письмового офіційного висновку? Нестеренко Андрій 12.04.2012
Форма додавання питання