Запитуєте-відповідаємо

З метою реалізації громадянами України конституційного права на звернення до органів державної влади при ДП «Сумський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» створено громадську приймальню, яка забезпечує кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян і задоволення їх законних прав.

Також Ви можете надіслати нам запит. Ваші запитання і відповіді на них будуть розміщені на сайті.
Ми гарантуємо своєчасний і ретельний розгляд усіх звернень та кваліфіковану допомогу в межах компетенції регіонального центру стандартизації, метрології та сертифікації.

Доброго дня. Маю наступне запитання: Близько місяця назад я замовляв у інтернет-магазині ноутбук деякої моделі (існують різні види збірок цієй-ж моделі, з різною конфігурацією). Мені прийшов апарат іншої збірки, дешевшої близько на 1000 грн. Встановивши контакт із менеджером, він відповів, що в них проблеми не виявлено, мов-би я кажу неправду. І без експертизи вони не можуть мені виплатити збиток. Нажаль ноутбук йшов замысть 2-х заявлених магазином дныв - 7, тому відправляти за свої гроші (як вони мені говорять) товар внікуди - я не хочу. Менеджери відмовилися надавати контактну інформацію директора. Як мені бути у даній ситуації? Тіщенко Дмитро, (066) 273 23 83 10.02.2011
Маю спеціальність з якості,стандартизації та сертифікації(у 2004 році закінчила СумДУ),хочу працювати і тому звертаюсь до Вас з проханням,якщо маєте вільну вакансію ,то буль-ласка напишіть мені на електронну пошту або зателефонуйте. Буду щиро вдячна за відповідь. Людмила Трайдук 10.02.2011
Поясніть будь-ласка! Чому ДП Сумистандартметрологія атестовує усі лабораторії лише на 3 роки, при тому що можна на 5? Але Державні лабораторії атестовуєте на 5 років. Мабуть заробляєте гроші? Віталій Рябко 23.12.2010
Форма додавання питання