Запитуєте-відповідаємо

З метою реалізації громадянами України конституційного права на звернення до органів державної влади при ДП «Сумський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» створено громадську приймальню, яка забезпечує кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян і задоволення їх законних прав.

Також Ви можете надіслати нам запит. Ваші запитання і відповіді на них будуть розміщені на сайті.
Ми гарантуємо своєчасний і ретельний розгляд усіх звернень та кваліфіковану допомогу в межах компетенції регіонального центру стандартизації, метрології та сертифікації.

Яким Законом або Наказом регулюються міжповірочні інтервали для квартирних лічильників гарячої води DN10 - DN20 ? Дякую за відповідь. Валерій 23.06.2015
Добрий день! Чи здійснює Ваше підприємство повірку лічильників холодної і гарячої води? Яка вартість повірки одного лічильника і який термін виконання такого замовлення? Буду вдячна за відповідь. Валентина 11.06.2015
Доброго дня! В нашому будинку встановлено лічільник тепла. Раніше ми проводили його повірку за власні кошти. Цього року отримав від Сумитеплоенерго такий лист: ООО «Сумытеплоэнерго» сообщает, что Вам до 1.10.2015 г. необходимо произвести плановую метрологическую поверку узла учёта тепловой энергии: тепловычислитель и расходомер WPD-40 (деталі не наводжу). Нам моє запитання стосовно того, що вартість повірки входить у тариф мені відповіли: В затвердженому для ТОВ „Сумитеплоенерго” тарифі з теплопостачання не передбачені додаткові витрати на послуги з виконання метрологічних повірок приладів обліку та будь-яких інших видів робіт (крім послуг з теплопостачання) для абонентів, які отримують послуги з теплопостачання. Підкажіть будь-ласка як нам діяти? Володимир 10.06.2015
Форма додавання питання