Запитуєте-відповідаємо
З метою реалізації громадянами України конституційного права на звернення до органів державної влади при ДП «Сумський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» створено громадську приймальню, яка забезпечує кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян і задоволення їх законних прав.
Також Ви можете надіслати нам запит. Ваші запитання і відповіді на них будуть розміщені на сайті.
Ми гарантуємо своєчасний і ретельний розгляд усіх звернень та кваліфіковану допомогу в межах компетенції регіонального центру стандартизації, метрології та сертифікації.
В меня питання, чому я не можу додзвонитися, щоб замовити повірку лічильника води додому, постійно скидають мої дзвінки, як на мобільний так і на міський номери!!!??? Сусідка замовила ще 2 місяці назад, так і не прийшли, а виявилось, що її замовлення так и не записали. Що робити, кому дзвонити? Може треба краще обирати співробітників , більш відповідальних?
10.05.2018
Доброго дня. Мое питання в наступному:
Я придбав лічильник газу, у паспорті на лічильник записано, що він пройшов первинну (заводську) повірку та допушений до експлуатації в Україні. Разом з тим, посадові особи місцевої газопостачальної компанії наполягають, щоб придбаний лічильник підлягає обов`язковій повірці. Без повірки відмовляються провести його монтаж.
Прошу Вас, роз`яснити чи потрібно проводити повірку та яка вид цієї повірки та чи правомірні вимоги газопостачальної компанії.
Дякую за профісійну відповідь.
31.01.2018