Запитуєте-відповідаємо

З метою реалізації громадянами України конституційного права на звернення до органів державної влади при ДП «Сумський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» створено громадську приймальню, яка забезпечує кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян і задоволення їх законних прав.

Також Ви можете надіслати нам запит. Ваші запитання і відповіді на них будуть розміщені на сайті.
Ми гарантуємо своєчасний і ретельний розгляд усіх звернень та кваліфіковану допомогу в межах компетенції регіонального центру стандартизації, метрології та сертифікації.

Как организовать поверку теплосчетчика "ОРТІМЕХ" -Z2-CO? 1. Транспортировку. 2.Оплату. Ирина 10.08.2015
Яким Законом або Наказом регулюються міжповірочні інтервали для квартирних лічильників гарячої води DN10 - DN20 ? Дякую за відповідь. Валерій 23.06.2015
Добрий день! Чи здійснює Ваше підприємство повірку лічильників холодної і гарячої води? Яка вартість повірки одного лічильника і який термін виконання такого замовлення? Буду вдячна за відповідь. Валентина 11.06.2015
Форма додавання питання