Запитуєте-відповідаємо

З метою реалізації громадянами України конституційного права на звернення до органів державної влади при ДП «Сумський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» створено громадську приймальню, яка забезпечує кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян і задоволення їх законних прав.

Також Ви можете надіслати нам запит. Ваші запитання і відповіді на них будуть розміщені на сайті.
Ми гарантуємо своєчасний і ретельний розгляд усіх звернень та кваліфіковану допомогу в межах компетенції регіонального центру стандартизації, метрології та сертифікації.

В меня питання, чому я не можу додзвонитися, щоб замовити повірку лічильника води додому, постійно скидають мої дзвінки, як на мобільний так і на міський номери!!!??? Сусідка замовила ще 2 місяці назад, так і не прийшли, а виявилось, що її замовлення так и не записали. Що робити, кому дзвонити? Може треба краще обирати співробітників , більш відповідальних? Катерина 10.05.2018
Доброго дня. Мое питання в наступному: Я придбав лічильник газу, у паспорті на лічильник записано, що він пройшов первинну (заводську) повірку та допушений до експлуатації в Україні. Разом з тим, посадові особи місцевої газопостачальної компанії наполягають, щоб придбаний лічильник підлягає обов`язковій повірці. Без повірки відмовляються провести його монтаж. Прошу Вас, роз`яснити чи потрібно проводити повірку та яка вид цієї повірки та чи правомірні вимоги газопостачальної компанії. Дякую за профісійну відповідь. Віктор 31.01.2018
Добрий день підскажіть будь ласка можно зробити повірку лічильника холодної води зі зьемом так як дома неможливо повірити мішає труба. сегодни водоканал розпломбовуе счетик. юлія 26.12.2017
Форма додавання питання