Запитуєте-відповідаємо

З метою реалізації громадянами України конституційного права на звернення до органів державної влади при ДП «Сумський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації» створено громадську приймальню, яка забезпечує кваліфікований, неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян і задоволення їх законних прав.

Також Ви можете надіслати нам запит. Ваші запитання і відповіді на них будуть розміщені на сайті.
Ми гарантуємо своєчасний і ретельний розгляд усіх звернень та кваліфіковану допомогу в межах компетенції регіонального центру стандартизації, метрології та сертифікації.

Добрий день. Скажіть будь ласка коли в останнє проводилась перевірка якості газу, який споживає населення? В останній час спостерігається, що якість газу, а саме тепловіддача, не відповідає стандартам. Якщо раніше, а саме до 2016 р., при підігріві води в квартирі (у нас автономне опалення) ми накручували температурний датчик нагріву на 50%, то при підігріві вода на виході нагрівалась до температури близько 50 градусів С, що фіксувалось на електронному табло. Зараз температурний датчик накручений на всі 100% і вода нагрівається максимум до 55 градусів. Про що це говорить????? Як найменше про те, що нам подають наполовину розбавлений газ!!!! Як і хто повинен контролювати якість газу? Інна 02.11.2016
чи є правомірною вимога газового підприємтва,заборонити всановлення газового лічильника типу РЛ G-4,який пройшов перевірку в спеціалізованій організаціїї та має відповідні документи,а також вимога всановити фільтр,якого в проекті не передбачено Валентин 09.07.2016
Добрый день!Подскажите,необходимо ли обязательно поверять кислородные манометры,если да-то на основании каких документов?Заранее спасибо за ответ. Рутковский Алексей 13.05.2016
Форма додавання питання